torsdag 12 maj 2011

Men, vad tiden går...


Jag har tänkt tusen gånger att jag ska uppdatera bloggen men tiden har bara inte funnits. Jädrar i min låda vad vi har haft mycket att stå i nu ett tag. Det är tur att jag och Martin är ett grymt bra team. Vi samarbetar framåt i vårt husbygge och nu tar det form. Nästa vecka kommer markentreprenören och ska börja fixa för att kunna gjuta grunden. ÄNTLIGEN! Ikväll är Martin ute på tomten med goaste pappan min för att förbereda för rivningen av sommarstugan som ska påbörjas imorgon.

Jag har varit hemma och lagt barnen. Och haft en del konflikter.... Det är ju inte bra när man är trött och ska umgås med två trötta barn. Det blir ju bara fel. Men, imorgon är det en ny dag med nya möjligheter. Och äntligen Fredag! Fasen vad jag har längtat. Det är lite slutspurt för mig på jobbet eftersom jag fått en ny tjänst som jag börjar den 7:e juni. Jag är så taggad och ser verkligen fram emot att få börja den utmaningen!

Nu ska jag sova fem kvartar i timmen för att orka med en mastodontdag imorgon. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar